TCL 305 / 32 GB / Blauw

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Stella 11-07-2022

Basic telefoon

Geschreven voor: TCL 305

Op het eerste gezicht vind ik het een mooie telefoon, groot scherm en mooi afgewerkt. Fijn dat het een android besturingssysteem heeft , omdat ik dit van eerdere telefoons gewend ben. De camera had ik meer van verwacht, ik vind de beelden niet scherp en de foto's eigenlijk niet bruikbaar. Ook bij het kijken van foto's op filmpjes op internet vind ik de beeldkwaliteit niet scherp. Ook valt het geluid weg op YouTube wanneer je de oplader erin doet. De telefoon is voor wat ik gewend ben er traag. Wat wel positief is, is dat de batterij lang mee gaat en de telefoon ook snel oplaadt. Het geluid is prima. Blij het lezen van de omschrijving had ik meer van de telefoon verwacht, zelf ga ik de telefoon weg doen omdat ik de kwaliteit niet goed genoeg vind. Het is verder wel gewoon een telefoon waar je alles mee kunt van wat ik gewend ben van andere telefoons alleen met een mindere kwaliteit naar mijn mening.

Pluspunten

• Batterij

Minpunten

• Camera
  • Beeldkwaliteit

BigBoyAndre 10-07-2022

Aanrader!

Geschreven voor: TCL 305

Ik heb nu bijna een maand de TCL 305 in gebruik.

Ik vind het een mooi toestel. Ik ben happy met dit toestel. De luxe uitstraling en het stevige en degelijke gevoel, zorgen voor een duurzame indruk.

Het toestel ligt lekker in de hand. Mede dankzij het grote scherm, wat ook overdag goed beeld geeft, samen met de grote accu. Dit zorgt voor een goede gebruikservaring. Je hebt dankzij de batterij, ook bij intensief gebruik, geen powerbank nodig. En in de avond kun je het scherm zachter en warmer licht uit laten stralen.

De Android versie op het toestel is mooi kaal gebleven. Daardoor werkt het toestel ondanks het beperkte geheugen toch redelijk vlot. Een ander voordeel van de kale Android is dat, je ook vlot door de instellingen kunt gaan en een goede werking met de belangrijke functies van het toestel heen kunt gaan. Het openen en sluiten van dit toestel gaat dankzij de vingerscanner en de gezichtsherkenning probleemloos.

De cameras werken naar verwachting, goed en zonder haperen. De kwaliteit van de foto's en filmpjes is meer dan acceptabel.

Het toestel is zeer de moeite waard! Het toestel overtreft mijn verwachtingen en ik raad een ieder aan om een TCL te kopen.

Pluspunten

• Scherm
  • Batterij
  • Gebruiksgemak
  • Besturingsprogramma

Minpunten

• beperkt geheugen

11tamaar11 07-07-2022

sloom, goedkoop is duurkoop

Geschreven voor: TCL 305

dit licht gewicht toestel met groot scherm heeft een erg slome processor.
Indien je het toestel alleen gebruikt om te bellen en wat kleine apps te gebruiken gaat het prima.
Wanneer je de telefoon veelvuldig gebruikt met veel apps als bijvoorbeeld social media dan is het toestel wel erg traag.
voor mij de voornaamste reden om helaas weer te switchen naar een ander merk. Goedkoop is duurkoop blijkt dus maar weer, ik zou het toestel niet aanraden.

Pluspunten

• groot scherm
  • licht gewicht

Minpunten

• traag
  • heel traag

foreverdream 05-07-2022
Geschreven voor: TCL 305

Prima telefoon voor iemand niet die niet heel veel apps heeft.
Telefoon heeft een prima geheugen, de installatie van deze mobiel werkt mooi snel en simpel. Stap voor stap kan je de mobiel instaleren. Op deze mobiel zitten 3 verschillende lenzen, erg leuk. Zo is er ook een stand om mooie portret fotos te maken. Er worden oordopjes bijgeleverd en een lader
De mobiel heeft gezichtsherkenning, werkt erg makkelijk.
De accu gaat echt lang mee, bij veel gebruik ongeveer 2 dagen.
Het scherm van deze mobiel is mooi groot en duidelijk, niet mega scherp maar werkt verder prima. Je kunt er goed spelletjes op spelen en een filmpje kijken.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Prima bedag

Minpunten

• Bij veel apps word het wat trager

Taartenmiep 04-07-2022

Prima mobiel voor de beginner

Geschreven voor: TCL 305

Voor zijn prijsklasse heeft deze mobiel mij enorm aangenaam verrast. Voor de € 109 heb je toch een mooi mobiel in handen. Ruimte voor 2 SD kaarten mocht je meer ruimte nodige hebben, een scherp en helder beelscherm, voorzien van alle funtionaliteiten die je gewend bent. Gezichtsherkenning en vingerprintherkenning en nog een patroonbeveiliging. Geluid is prima, en ik vond het erg handig om de aansluiting koptelefoon bovenop te hebben. Fotos en filmpjes zijn redelijk tot goed maar niet van de kwaliteit die ik gewend ben van mijn eigen mobielmerk. Hapert weleens bij het hebben openstaan hebben van meerdere apps, en ook internet is wat tragerdan ik gewend ben. Maar voor de prijs is het een goede mobiel, die ruim voldoet, en als mijn kind aan een mobiel toe was zou ik deze zeker aanraden. Voor de beginnende mobielbezitter is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Strak
  • Helder
  • Extra geheugen mogelijk

Minpunten

• Wat traag
  • Mindere fotos